onsdag 14 mars 2012

Slutord

Slutord
Nu sätter jag punkt!

Jag hoppas att denna guide varit underhållande, informationsrik, samt gett dig lite skinn på näsan. Den har kanske hjälpt er att få en lite bättre semester och GARANTERAT sparat er både pengar och tid!

Jag för egen del lever halvårsvis i Thailand nu sedan 5 år tillbaka och klarar detta genom att hemma bo i en 20m2 sommarstuga och åka i en 20år gammal röd skrothög till Opel. Nya prylar är också ganska ovanliga hos mig. Under de 6 månader jag är hemma i Sverige så tokjobbar jag som fönsterputsare. Under mina 6 semestermånader har ingen inkomst utan lever endast på det jag lyckats spara ihop under maj till oktober.

Det jag skrivit här är mina observationer, åsikter och synpunkter, andra kan ju ha en annan uppfattning. Om du tycker att något jag skrivit är fel eller galet så får du gärna höra av dig till mig på: denlillaguiden@gmail.com



Njut av semestern nu och tag också vara på den svenska sommaren, den ÄR fantastisk!

-Oh, en sista sak, i fukten härnere är det lätt att få hudutslag/eksem. Gå till 7-11 / apoteket och leta efter en fyrkantig plåtburk som heter ”Prickly Heat powder”, det hjälper mot ALLT! Köp med flera burkar hem och ge till bekanta med hudåkommor, bensår mm. De kommer att vara DJUPT tacksamma! Prickly Heat powder finns inte att köpa i Sverige.

Denna bok får tills vidare skrivas ut och användas för privat bruk, den får dock inte säljas eller ändras utan mitt skriftliga tillstånd. Den senaste versionen av boken finns alltid på:

http://denlillaguiden.blogspot.com
(eller googla "den lilla guiden")
Där kan du också kommentera boken publikt.

Du som gillat min bok och även sparat lite pengar på det jag skrivit kan visa du uppskattning genom att skänka en slant till mig. Det finns en knapp längst ned till höger på sidan där du kan donera 20kr helt riskfritt!

Alla donationer mottages varmt! =)



-För fattig, för rik?  >>KLICKA HÄR!<<



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar